poniedziałek, 18 czerwca 2012

Koniec!!!

Dobra kochane mam kilka informacji;p
1. Przepraszam za to, że nie pisałam, ale po prostu brak weny...
2. Komentować nie miałam czasu chociaż notki, które pisałyście mnie naprawdę zachwycały.
3. Martwi mnie odejście: Agusi, Adunise i Butterfly. Co się stało??:(
4. Dlaczego nie ma nowych notek na blogach: Kasi, Daisy, Beatki i 523sekundy???
5. Dlaczego nasza ukochana Lenka nic nie pisze chociaż tyle nam obiecywała;(???
6. Niestety nie będę kontynuować mojego opowiadania bo nie wiem już co pisać. Zrobiło się za nudnie...tak mi się przynajmniej wydaje. Za to proponuję nowe opowiadanie o naszym ukochanym serialu. Jeżeli w ogóle jeszcze mam dla kogo pisać:) Dlatego też czekam na wasze komentarze do tej informacji...jeżeli znajdzie się co najmniej 5-8 chętnych będę pisać nowe opowiadanie:) Pozdrawiam Cieplutko:*****

3 komentarze:

  1. Błagam, pisz cd tego opowiadania! :)
    Twoje notki są genialne, teraz to już w ogóle nie mam co czytać :<
    Ewelina ;)
    3maaaaaaaaaaaaaj się :D Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jak zobaczyłam nagłówek "Koniec!" o mało co na zawał nie padłam.
    Pisz dalej. Jak sama zauważyłaś praktycznie nikt nie pisze, no cóż musimy się z tym pogodzić.
    Brak nowych notek mogę wyjaśnić brakiem weny(sama mi o tym pisała, musimy ją zrozumieć), a nie komentowała przez to że dziewczyny robią jej wyrzuty, ale jest na bieżąco.
    U mnie niedługo nowa notka.
    3maj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jak zobaczyłam koniec to sobie pomyślałam że to już kolejna i co teraz będę robić w weekendy szkoda ale po części Cię rozumiem ;) a co do Leny nikt nie robi jej wyrzutów ja ją rozumiem brak weny i takie tam ale mogłaby napisać że nie wraca już czy coś ja się staram co tydzień po wszystkich blogach przejść i z nadzieją czekam na coś nowego niestety nie zawsze;) trzymaj się mam nadzieję że dokończysz kiedyś chociaż to opowiadanie ;D

    kamyczek;)

    OdpowiedzUsuń