sobota, 21 kwietnia 2012

[*]

Moje kochane!
Po pierwsze przepraszam za brak notek. Ale mam też inną informację. Przez jakiś czas na moim blogu nie pojawi się nic nowego. Tym razem powodem nie jest ani brak czasu, ani szkoła. Powód jest zupełnie inny, ale za to bardzo bolesny. We wtorek 17.04.2012r. na moich oczach zmarł mój ukochany tata. Odszedł tak niespodziewanie i w tak młodym wieku. Bardzo ciężko jest mi się z tym pogodzić, dlatego też nie mogę pisać. Po prostu moje myśli nie mogą się złożyć w żadną logiczną całość. Krążą cały czas tylko wokół ostatnich dni. Jakże trudnych i ciężkich dni. Nigdy nie czułam takiego bólu jak teraz;(((
Pozdrawiam Was:*

5 komentarzy:

  1. Bardzo ci współczuję składam ci najszczersze kondolencje. Nie wiem dokładnie co czujesz, ale się domyślam, że to naprawdę wielki ból. Trzymaj się kochana :*
    agusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze współczuję. Wiem doskonale co oznacza stracić ukochaną osobę w takich okolicznościach.
    3maj się kochana;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze współczuję. Składam na twe barki najserdeczniejsze kondolencje. trzymaj sie kochana ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko się ułoży, pamiętaj że twój tata zawsze będzie w twoim sercu :). Wspieramy cię :) Ja również składam ci kondolencje :) Pamiętaj że zawsze możesz się tu zwrócić z jakąkolwiek prośbą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo mi przykro. Mam nadzieję, że znajdziesz siły i jakoś się otrząśniesz. Składam Ci szczere kondolencje. bardzo przepraszam za tak długą nieobecność, ale już wracam. Nadrobiłam z notkami i dodałam komentarze pod poprzednimi. Pozdrawiam ;* Beata z http://historia-nowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń